10 Temmuz 2017 Pazartesi

Baharin notlari 😃

  Hiç yorum yok
Evet sevgili arkadaslar bir cok konuda paylasim yapiyor ve sizleri bilinclendiriyoruz.paylasimlari takip edenler ve o paylasimlardan yararlanmak isteyenler muhakkat yararlaniyor.

Simdi deginecegim konu ise farkli tatlar.evet evliyiz esimizi seviyoruz mutlu bir aile ortamimiz var cocugum var ve esim bana karsi her konuda destekci.esimin cok sapik oldugunu biliyorum ve surekli seks istiyor.ben ise daha cok duygasalliktan yanayim.ask olmadan seks olmaz diyordum.fakat zamanla anladim ki evet ask cok onemli ama bazen insanin cani farkli arayislara girmeyi istiyor.

Biz esimle her konuda konusabilen bir ciftiz.cogu turk cifti gibi hem cok muhafazakar gorunup hemde saman altindan su yurutmuyoruz.

Konuya gelelim isterseniz.benim birde kiz kardesim var.calistigi yerde birine asik oldu.neyse getir tanisalim dedim enisten evdeyken.neyse geldiler hos bes derken benim birsey dikkatimi cekti.aslinda cocuk kardesime hic ilgili degildi.tam aksine surekli benimle ilgileniyordu.tekin kizacak diye anlayacak diye korkuyordum fakat sansa hic biseyi farketmedi.gel git zaman bir gun tekin isteyken kardesim ve sevgilisi bize caya geldi.konusuyorduk havadan sudan bir ara kardesim tuvalete gitti.sevgilisiyle balkona sigara icmeye ciktik.acelece hic dusunmeden demez mi ki ben senden hoslaniyorum.dondum kaldim.....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder