20 Kasım 2023 Pazartesi

İlk deneyim 1

  Hiç yorum yok

 İlk deneyim bölüm 1

İlk deneyim
16 yıllık evllik hayatimizda esimle sevişirken bir cok fantazi denedik.esim kimi zaman tesettürlü oldu,kimi zaman liseli,kimi zaman mini etek kimi zaman köylü.bazen mutfakta bazen banyoda sevistik
Bunlarin tumu donem donem cok hosumuza gitti ve renk katti hayatimiza.fakat ozellikle cocuktan sonra pek ise yaramadi bunlar.sevisiyorduk fakat cokta zevk almiyorduk.o yillarda internette geziniyordum ve ilk benim dikkatimi cekti cuckold yasami.tabiki ilk okudugumda cok etkilenmistim fakat bu tarz bi iliski imkansiza yakindi ikimiz icinde.onceleri bunu gizli tuttum ve tek basima hayaller kurdum.hayali bile asiri zevkliydi.fakat tabi hayalin sonunda bosalip rahatlayinca bi pismanlik duygusuda yasiyordum.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder